Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Boyfriend !

Av Carolina - 26 mars 2012 19:15

Tjenis penis !

Hur har min helg sett ut?! Tror att ni är väldigt nyfikna över det ;).

I fredags så va jag i skolan och så sen så åkte jag hem och på kvällen fick vi främmande, bland annat så kom bror niklas för att vi skulle fira honom. Vi köpte hem ett lass med pizzor och gottade oss och pratade massa fina barndomsminnen. Efter det så fick jag äran att skjutsa hem honom haha, det vart lite utav hans födelsedagspresent från mig :). När jag kom hem var klockan runt 10 och då åkte jag och några vänner över till Andreas och bara mös :)


I lördags så åkte jag och storhandlade till familjen sen så köpte jag en stor påse godis för att jag bara skulle mysa hemma. Men ack så fel jag hade. Klockan halv 9 var det dags att göra i ordning sig till fest så jag hoppade in i duschen och tvättade håret osv. Klockan 10 var vi på en förfest innan vi åkte vidare på fest hos en bekant. Festen var helt okej, sjukt länge sen jag va på hemma fest. Hemmafester är mycket roligare när man har ett förhållande och man kan umgås par emellan tycker jag. Eller om man är med sia närmsra vänner och dricker vin och bara myser, det funkar också. Men jag tyckte det va helt okej iaf.


I söndags hände ingenting och idag har jag varit i skolan och sen dansat i tre timmar och cyklat en mil. Bra start på veckan om ni frågar mig :). Anledningen till rubriken boyfriend är för att justins nya låt heter det och jag tycker den är helt okej !!. Så tänkte slänga upp den här nedanför. Ni får ha det så bra puss pusss


 
 
Ingen bild

anonym

27 mars 2012 13:56

Hej du!

Carolina

28 mars 2012 07:34

Hejsan !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 24 november 2012 16:11

I know it's been a while, I wonder where you are. And if you think of me sometimes, cause you're always on my mind. You know I had it rough trying to forget you but the more that I look around, the more I realize you're all I'm looking for. What m...

Av Carolina - 17 juli 2012 21:25

Hejsan Eftersom jag inte har haft någon dator så har jag väntat på appen som äntligen har kommit. Så nu är jag tillbaka bitches ;) Här kommer en bild på moi för er som inte har sett mig på ett tag!! Ha det så hörs vi :*...

Av Carolina - 2 april 2012 12:50

  Tänk att ett papper kan väcka så mycket känslor..

Mys

Av Carolina - 2 april 2012 11:21

Idag är det måndag och jag är sjuk, så jag har på mig mysoutfit och ska städa lite och förbereda mig inför imorgon då jag åker på studentkryssning, lite nervös faktiskt för jag har aldrig varit på kryssning förut :O. Men det kommer säkert bli super k...

Av Carolina - 1 april 2012 20:59


Nur blir det bigbrother här hemma. Saknar mina och andreas bb söndagar haha. Men det får väl blir nästa söndag eller nåt :). Vilken tycker ni ska åka ut förresten ?! jag tycker nog Amandus han klagar så mycket. Jimmy är lite busig av sig vilket jag t...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards