Alla inlägg under januari 2011

Av Carolina - 16 januari 2011 13:22

Tills solsidan säsong 2 börjar !!!!!! 


Idag så vaknade jag och min älskling jätte tidigt, vid 9 !!!. Helt otroligt. Så mös vi lite sen skjussade han hem mig och påvägen hem åkte vi förbi affären en snabbis :). 


Och denna dag ska jag spendera genom att kolla på solsidan säsong 1 IGEN !!!. Typ tredje gången, men man måste ju vara förberedd för ikväll smäller det och då börjar säsong 2 hoppas den är grym.


BTW min bror fyller 21 år idag, han bor i göteborg så kan ju tyvär inte fira honom men det får bli när han kommer hem, vilket är slutat av denna månad :D. 


pussss


Av Carolina - 15 januari 2011 17:08

Men min pojkvän har fått körkort, igår faktiskt grattis till honom :D.


Nu ska jag åka hem till honom och mysa :D., bussen går om 15 min så ska klä på mig och gå te bussen, hoppas alla får en bra lördag pussss :D


   En bild på mig och min älskling, ganska gammal men ändå, söööt 

Av Carolina - 13 januari 2011 13:43

Tjenis !!. 


Nu äre såhär att det är dags för mig att skryta lite ;D;D. Jag har faktiskt gått ner 11 kilo sen agusti, jag vet att det kanske inte är WOW. Men för mig är det de och det är bara 12 kilo kvar till min målvikt och jag hoppas jag kan fixa det innan jag fyller 19 år vilket är nästa år i april och jag tror och hoppas att jag kommer klara det :D. Jag tycker att man kan lägga det i en lång tid och må bra ist för att hålla på med massa dieter och kanske gå ner typ 10 kilo på två månader men att sen gå upp 20 kilo på en månad typ ><. Inget jag rekommenderar. Det ända jag har gjort är att sluta äta massa godis och fika och så och börja äta regelbundet, det har funkat för mig. Men just nu står det stilla och jag ska börja träna på måndag för att se om de går att gå ner lite till på att äta regelbundet oså. Aja hoppas ni är nöjda med era kroppar för snart kommer jag ha världens hetaste kropp ;)

Av Carolina - 10 januari 2011 23:26

Det blev att städa rummet lite iaf och sen tog jag en varm dusch och just nu sitter jag med tända ljus i mitt rum för att det ska bli varmt och med pjamas och raggsockor. Har även två täcken, ett vanligt och ett duntäcke hehehhe galning?


Aja nu ska jag börja se på solsidan säsong 1 för säsong 2 börjar ju på söndag så måste kolla på hela säsong 1 den här veckan vilket är 10 avsnitt hehe :D.


Efter det ska jag sova så vi hörs, puss pusss


  

Av Carolina - 10 januari 2011 19:12

Nu e jag äntligen klar med min inlämning, känns underbart skönt, nu har jag inge mer och tänka på förens vi får mer plugg... vilket inte är så vanligt när man går BF ;).


Aja första dan i skolan sög ju... hade inte två lektioner så fick ju två hål... vilket inte är OK?. Aja imorgon blir det sovmorgon och det ska bli skönt. Idag så käkade jag med jessica på stan och hon berättade att hon fick sin  praktikplats på skiljebo ... segt. 


Efter skolan så träffade jag Frida :). Vi satt och pratade en stund sedan hjälpte jag henne lite med matte b. Sen åkte jag hem.


Har nyss käkat och borde städa mitt rum nu.... men så duktig ska man väl inte vara på en och samma dag ?... eller? Det är iaf ISKALLT i mitt rum och jag typ fryser ihjäl så ska nog ta och städa lite så man blir varm sen tända massa ljus och ta en dusch, låter som en plan men kommer det bli så?... vem vet?


Ajusste gjorde om en bild på mig och den vart ascooool hahahah här kommer den.


  

Bilden får avsluta detta inlägg, hoppas att ni andra har haft en bra dag !!!

Av Carolina - 9 januari 2011 23:44

Idag kom jag hem från älsklingen. Har haft det så mysigt och underbart med honom så ville inte åka... men imorgon så börjar skola så då blir det inge sova på vardagar :/:/. 


  

Här är en bild på min älskling när han ligger och sover hemma hos mig hhihi. Han vet inte om att den här bilden finns ><. Men men så söt så :)




I fredags var vi och firade sanna och fick en fin bild på mobilen på andreas haha, här kommer den :)


  


Hahahhahahaahhahaha



Här är lite bilder på presenterna som sanna fick av mig, andreas och jessica :D


   BATMANLANDET hahahha. 



Aja nu ska jag ta och krypa ner i min säng, snart ringer älsklingen och säger godnatt så ska nog hinna att läsa lite innan. GODNATTTTTTT :D

Av Carolina - 7 januari 2011 17:27

Den boken låg här brevid mig för jag håller på och läser den. En bok jag jag lånat av Evelina !!!.


Just nu sitter jag iaf och väntar på att andreas ska komma hit så ska vi ta en drink innan vi drar vidare till sanna för middag och fest, de blir nog nice... om ändå andreas kunde komma snart :D.

Ikvälll ska jag ha på mig leggings från carlings som ser ut som typ ormskinn/skinbyxor (svarta). Sen en topp från mq som också är svart hehe... Aja det får duga :D


Här är lite bilder jag tog nyss :D


      puss på er !!!


Av Carolina - 6 januari 2011 13:34

Dags att berätta lite av vad jag gjorde år 2010 !!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Tror inte det !
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Njaaa, hade inga ><
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej
5. Vilka länder besökte du?: Sweden !!!!
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: Att ha en bästavän..
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?: Min tjejmidda va lyckad! Vilket är den 17 april.
8. Vad var din största framgång 2010?: Fick fett bra betyg (Y)
9. Största misstaget?: inga misstag här heller :)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: inte vad jag vet ..
11. Bästa köpet?: Min mobil hade en tegelsten innan ><
12. Vad spenderade du mest pengar på?: små skit..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja,
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: från och med du.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Lite ledsnare tror ja
16. Vad önskar du att du gjort mer?: umgåts med vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: vette fan
18. Hur tillbringar du julen?: med familjen
19. Blev du kär i år?: var redan kär.. :D
20. Favoritprogram på TV?: top model lätttt
21. Bästa boken du läste i år?: någon av katrina von bredow..
22. Största musikaliska upptäckten?: OLA i idol :D
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: böcker
24. Något du önskade dig men inte fick?: vet inte var nog ganska nöjd :D
25. Vad gjorde du på din födelsedag?: tjejmidda
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: ja
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: ingen aning klär mig bekvämt bara
28. Vad fick dig att må bra?: frida, sara o sonny :)
29. Vilken kändis var du mest sugen på?: channing tatum men det är man varje år :D
30. Vem saknade du?: ingen speciell.
31. De bästa nya människorna du träffade?: vejjan måste ju få första plats !!!!!


Vill göra en årsresumé med bilder men har bara bilder från i sommar :/.... men skriv en kommentar om nu vill se en halv årsresumé :D


   Mitt fina glasskåp får avsluta de här inlägget !!!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards