Alla inlägg under oktober 2010

Av Carolina - 27 oktober 2010 18:19

I miss those blue eyes. How you kiss me at night. I miss the way we sleep.
Like there's no sunrise. Like the taste of your smile. I miss the way we breathe.

I miss everything about you. Can't believe that I still want you. And after all the things we've been through.



   

Av Carolina - 17 oktober 2010 19:26

Leona Lewis - Angel

this world, this world. Could leave us anyday But my love for you, it will never go away. And I don't wanna go to sleep Cuz' you are like a dream For every night I see you there, And I swear you are the answer You're an angel.


Leona Lewis - Broken

If You can take away all my love,what do i need you for? You can take away all these words,there's no meaning anymore. You can take away everything leave me lying on the floor,all those sorrys,we can't go back to the start. You can't fix me,i'm torn apart.


Ted Gärdestad - För kärlekens skull
Så länge vi älskar. Det är för oss solen går opp. Lyser som guld, för kärlekens skull

 Solen går upp, så oskuldsfull Lyser på oss för kärlekens skull.

 Högt på ett berg står en katedral, och pekar upp mot skyn. Men det är för himlen i dig,

 och jorden i mig Vi älskar varandra.


Alla de här låttexterna tilltalar mig just nu ...


   


Av Carolina - 17 oktober 2010 19:18

Har inte gjort något speciellt i helgen. Men just nu kollar jag gossipgirl o efter det blir det ensam mamma söker.


Jag är så mycket bättre än er !!!!!!


  

Av Carolina - 14 oktober 2010 14:21

Hejsan alla glada !


Har kommit hem från skolan nu hade först matte b sen skapandeverksamhet, förskola skola osv och till sist naturkunskap och vi hade våran första labb sen vi började skolan. Vi fick leka med en leksaksbil på labben hehe och josse tyckte väldigt mycket om den :). Här är en bild på den !!!


  


Vet ni vad jag såg på tv nyss btw?. Jag kollar på supernanny och mamman la tvål i hennes barn mun för att han svor?, asså det finns verkligen människor till allt, det är ju fan farligt... massor av kemikalier och skit i tvål ju. Aja nu ska jag kolla på tv och äta min frukt innan jag åker hem till min älskling en stund och ikväll blir det robinsson :)


   

Av Carolina - 13 oktober 2010 21:48

Idag va jag i skolan sen så drog jag te gården och sen så hittade jag och felicia en borttappad cykel som felicia tog med hem ;). De va lite om min dag hoppas ni alla har haft en bra dag. En fin bild på Felicia får avsluta dagen nu ska jag sova :D


  



   

Av Carolina - 12 oktober 2010 22:13

Hejsan alla glada !!!!!


Idag har jag varit i skolan drog dit vid 11 sen slutade jag klockan halv 4 och då drog jag hem till min älskling sonny :). Vi mös sen var vi med Oscar ända tills jag åkte hem, det var hur underbart som helst. Var iaf hemma runt 9 och nu ligger jag och kollar på cougar town och ska snart läsa lite i min bok sen sova för imorgon måste jag gå upp klockan 06.00 för jag börjar 08.00 och bussen går ju halv 8. Idrott på morgonen iaf, skönt !?, både ja och nej :). puss på er   



   Älskar dig min finaste sonny   



   

Av Carolina - 11 oktober 2010 18:25

Idag har jag varit i skolan och nu ska jag ta och dra te gården en stund med Felicia :). Idag har jag på mig varma leggings och en grå mysig tröja !. Nu blire att cykla te gårn, vi hörs !!


I conversen blire att ha raggsockor SNYGGT (Y)


   

Av Carolina - 10 oktober 2010 20:24

Shit jag har inte skrivit på över en vecka så tyckte att det var dags att uppdatera er med vad jag har gjort :).


Måndag till torsdag: Har jag bara mysigt med min finaste pojkvän eftersom han bodde här, det var helt underbart och jag längtar verkligen till vi bor ihop och kan sova tsm varje kväll   


Fredags: Va jag i skolan sen käka jag spicy med mamma sen drog jag te gymmet och tränade. Sen drog jag, sonny och jessica hem te sonny och lagade tacos och kollade på idol sedan blev jag och jessica kvar över natten.


Lördag: Åkte jag och jessica hem sedan drog vi till gymmet med andreas. Sen kollade vi på film hemma hos mig. Sen drog dom vid 10 och då somnade jag.


Söndag: Idag har jag bara slappat, har grymt ont i axeln så har typ bara legat i sängen hela dan men men, just nu kollar jag på ensam mamma söker och käkar riskakor och dricker cola !. 


Men men saknar min pojkvän och längtar verkigen tills vi flyttar ihop :). Men nu ska jag kolla på tv jag ska försöka bättra mig med uppdateringen... snälla kommentera vad ni vill veta mer om mig och min vardag :D


   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards