Alla inlägg under juli 2009

Av Carolina - 17 juli 2009 13:00

Det var ett tag sen, men har ej haft tid har varit så mycket med Sonny hihi :). Nu är jag iaf hemma efter att ha bott hos Sonny i en vecka, kändes jätte tomt att sova själv inatt. Men iaf så kommer snart Sonny hit och vi ska nog bada sen vet jag inte :). 

Du behöver inte glömma för att gå vidare, du behöver inte det, jag kommer ALLTID minnas OSS. Men nu är det som de är jag älskar någon annan, han är det bästa som hänt mig och jag hoppas det varar hela livet för han är helt underbar, något som du kanske va i början men det bleknade. Jag älskar verkligen Sonny, inte dig, snälla förstå, jag vill bara vara lycklig och jag är som lyckligast med Sonny, han är de bästa jag har. Förlåt jag vet att det sårar, men snälla förstå mig ?. Jag har gått vidare, det måste du också göra, hur mycket det än svider, det har snart gått ett år, snälla. Jag kommer inte glömma, och du behöver inte glömma för att gå vidare.

Av Carolina - 4 juli 2009 13:30

JAG ÄLSKAR DIG!. 
De är de bästa orden som kan förklara hur jag känner för dig. Du är allt jag tänker på dygnet runt, jag vill alltid vara vid din sida, jag vet det är knäppt att jag känner så starkt för dig redan nu men vill bara säga sanningen. Du är mitt allt Sonny, bli inte rädd nu men du är verkligen det. Jag kan inte ens beskriva hur jag känner för dig, du är den bästa killen jag någonsin haft, du är verkligen helt underbar, snäll och omtänksam. Jag blir helt stum när du ligger brevid mig i sängen och kollar på mig. Jag vill bara pussa på dig hela tiden och hålla om dig. Och igår va du så himla gullig mot mig, du sa massa bra om mig till dina kompisar och jag blev så himla glad, aldrig någonsin har en kille pratat så bra om mig, den känslan har jag aldrig haft förut, du va så himla stolt över mig. Jag vet inte ens va jag ska skriva mer för inte ens ord kan beskriva hur jag känner för dig. Du är verkligen bäst, jag vill aldrig förlora dig, för du är det bästa jag har. Jag älskar dig Sonny Karlsson <3

Av Carolina - 3 juli 2009 19:00

idag eller aah igår, de är ju ny dag haha. Iaf igår vaknade jag upp hemma hos sonny och jag var aspigg, haha försökte få liv på han, de gick väl sådär. Men tillslut va han uppe :D. Vi gjorde typ ingenting hehe, tog de bara lungt tills jag åkte hem. Sedan så åt jag två mackor, rågrut som var dagens frukost/lunch/middag :D. Sedan så var det att fixa sig, sedan åktejag och hyle ner på pm. Va väl helt okej, träffade älskling en snabbis, sedan träffade jag robbe, casse och hennes pojkvän plus deras kompis :). De va mysigt vi satt och prata lite :D. Sedan drog vi hem runt 11. Ska nog snart sova hihi :D. Men skriver imorrn, 
xox/Carro

Av Carolina - 3 juli 2009 13:00

Vaknade av åska tidigt imorse, de va skitläskigt, jag va fan asrädd haha :). Iaf så somnade jag om efter ett tag. Sov till 12 då jag blev väckt av mamma och patrik som satt och skrek i köket. Så jag gick upp och upptäckte att de bara pratade väldigt högt haha som vanligt. Iaf sedan åt jag en macka rågrut :D. Och nu ska jag väl städa, sen duscha, sen ingenting. Blir väl kanske pm ikväll, får se är inte direkt på patryhumör ... 
xox/Carro

Av Carolina - 2 juli 2009 18:00

Den bästa dagen på det här året, du gör mig alldeles varm i hela kroppen, jag älskar dig Sonny. Vill aldrig förlora dig, <3

Av Carolina - 1 juli 2009 12:15

Det är en ny månad idag hehe. Idag ska jag dela ut reklam, TRÅKIGT :/. Sedan så kmr Felicia hit så ska vi bada i poolen :D. Sedan så ska jag packa sedan drar vi hem te henne. Sedan så åker jag te Sonny och sover där hihi.
xox/Carro

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards