Alla inlägg under augusti 2011

Av Carolina - 27 augusti 2011 12:41

Hej hej !


Fri som en fågel är jag och just idag känns det bra :).


Igår var jag hemma ett tag duschade och så sen åkte jag iväg med mamma en sväng och sen köpte vi mat så käkade jag sen fixade jag mig sen gick jag över till anton. Spelade tvspel, eller jag kollade på när anton spelade jag är så grymt dålig :/. Men sen så ville hans kompisar att vi skulle komma ner till pitchers, så vi åkte dit och umgicks. Så var jag hemma klockan 3 inatt. Idag vet jag inte vad som händer. Men jag älskar det här citatet !


Att bli uppmärksammad för sitt yttre är som att kissa i sängen, varmt och skönt för stunden men i längden bara kallt och obehagligt. 

Var inte rädda för att visa era insidor !!!




Bild från igår när jag precis hade hoppat ur duschen :).


xoxo Carolinaaa  

Av Carolina - 26 augusti 2011 07:35

Hej hej.


Har haft mycket för mig, har varit i skolan sen har jag haft mycket att tänka på osv. I förrgår var jag i skolan, sen hade jag dubbelkörlektion sen så blev det tjejkväll med alicia och jessica. Igår så Var jag i skolan, sen hemma, efter det va jag ute ett tag sen gick jag hem o åt sen gården ett tag sen kvällspromenad. Kvällspromenaden vart lång så va hemma runt 12 inatt och då vart det sängen på dirren. Har precis vaknat och ska göra mig iordning för skola. Va händer sen då?...


 

Bild jag tog igår!


xoxo Carolinaaa

Av Carolina - 22 augusti 2011 09:00

Hejsan, börjar trean idag. 


Är inte på humör och är skit ledsen, vet inte hur jag ska klara av det här, och alla tar hand om mig man känner sig helt hjälplös, men tack alla ni som finns för mig, det betyder så sjukt mycket och jag hoppas jag kan ta mig igenom det här. Har inte sovit på hela natten bara legat. Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på att jessica kommer hit... 


Tandreglering blir det också idag så då kan jag tänka på den smärtan lite iaf, aja önska mig lycka till :/...

Av Carolina - 21 augusti 2011 22:48

Hej hej


Har inte haft en sån bra dag, och kommer nog inte ha det framöver, mår inte alls bra. Men tur har man som har en sån underbar mamma, vad skulle jag göra utan henne?. Aja hoppas ni andra har det bra!




Nu går jag min egna väg !


xoxo Carolinaaa 

Av Carolina - 21 augusti 2011 11:02

Hej hej, jag hade tjejkväll igår :)


Först så käkade vi mat och sen så kollade vi på film, tog tyvär inga bilder, är så dålig på det. Men vi hade iaf jätte trevligt. Här är filmerna vi såg :)






Bad teacher och obsessed, väldigt bra filmer :).

Nu ska jag se på någon film och bara ta det lungt, imorgon börjar skolan igen, suuuuuuug !


xoxo Carolinaaa

Av Carolina - 20 augusti 2011 09:00

Mina föräldrar :)


Mamma Jeanette, 48 år jobbar på rudbeck som matte lärare. Jag vet vi går på samma skola hehe muppigt men det gör inte mig något jag är stolt över min mamma hon är så söt och snäll :). Hon gör allt för sina barn och värdesätter oss framför allt annat :). När vi får problem eller liknande då är det henne vi går och pratar med och hon släpper allting för vårann skull :)


 


Pappa Pelle: 49 år jobbar på coop lagret är typ sonnys bästa kompis och tror att han har jätte bra humor. Dessutom får jag alltid som jag vill för honom, han kan verkligen inte säga nej till mig, men det uttnyttjar jag inte så mycket, det räcker med att veta att det är så :). Jag är helt klart pappas flicka.

 



xoxo Carolinaaa

Av Carolina - 20 augusti 2011 08:56

Hej hej, eller godmorgon kanske man ska säga :)


Jag är uppe tidigt för att ikväll kommer tjejerna och jag har så mycket jag måste fixa, och tänkte starta med att städa mitt rum, sen städa resten av huset sen damsuga hela huset och sen åka och handla lite grejer sen ska jag laga mat och fixa lite mysigt och så. Jag har helt enkelt mycket att stå i !. 




Det här har jag på mig just nu när jag springer runt och städar :). Hehe nya "tränings byxor" och en stor tisha, mysigt att bara vara :)  


Hoppas alla får en super duper bra lördag för det ska jag ha !!!!


xoxo Carolinaaa

Av Carolina - 19 augusti 2011 13:00

Min första kärlek


Min första kärlek var en kille som heter Sebastian. Vi var tillsammans när jag var 14 år och han var 18 år. Det var ganska oskyldigt men vi var tillsammans i 16 månader. Vi hade ett distansförhållande och vi växte ifrån varandra. Han hade börjat jobba och jag gick fortfarande i grundskolan.. vi var inte på samma plan i livet.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards