Alla inlägg under februari 2012

Av Carolina - 29 februari 2012 18:21

Hej på er !, jag lever !!!


Jag var hur full som helst igår... och är grymt seg idag. Men kvällen igår va sjukt kul iaf, det som är huvudsaken :)

Idag har jag varit och tagit spruta som gjorde SJUKT ont.. sen så träffade jag Andreas och Jessica på en lunch. Efter det åkte jag hem och pluggade lite matte c och jag kom nyss in från en långpromenad. Nu äre lite käk som gäller sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på bigbrother och once upon a time !!


pusss

Av Carolina - 28 februari 2012 14:50

Ska dra hem till Jess en snabbis innan jag drar ner på stan och träffar några så bär det av till saris. Ha det bra alla !!. Den här låten går på repeat här hemma hihi 



puss och kjam !

Av Carolina - 28 februari 2012 14:15

Här kommer lite bilder på när jag fixar håret :)


 



1. Så såg det ut innan jag började !

2. Borsta håret

3. Ta i värmeskydd i håret !

4. Platta håret !

5. Håret är platt

6. Tupera håret !

7. Spraya !

8. Finish!!!


Haha, ska snart iväg på stan en snabbis för att sen åka till sara och fira att vi bara har 100 dagar kvar till studenten, ååh det närmar sig :)


Ha en super bra kväll alla puss ! 

Av Carolina - 28 februari 2012 11:17

Här kommer några till låtar som kommer spelas ikväll som iaf jag ska tagga till haha :). 








Enjoy!

Av Carolina - 28 februari 2012 11:11

Vaknade nyss och är ännu sjukare idag :/ hur ska de här gå?. Det kommer inte hindra mig från att gå på 100 dagars festen no way !. Ska snart börja fixa mitt hår och så, blir nog platt med mittbena. 



Här kommer en låt som kommer spelas ikväll, fyfan blir sjukt taggad, snart står vi där och skriker det är över nu !!!!!

Hörs snart puss !

Av Carolina - 27 februari 2012 21:00

Idag har det varit en lugn dag.. har bara tagit det lugnt och inte gjort nåt speciellt. Har väl typ kollat serier, lagat mat och duschat haha. Kul liv. Men är somsagt sjuk :/. Nyser typ hela tiden och har ont i halsen.. inte okej nu när det är lov och allt !..


Mamsen kom hem idag och jag fick en vit tröja utav henne, söt hon är :). För övrigt så ska jag kolla på bigbrother senare och sen kanske nån serie :)


Imorgon äre 100dagars festen.. hoppas verkligen jag mår bättre då. Så imorgon blire att åka runt och fixa strumpbyxor och lite dricka sen hem till sara och föra :). 


Ha en bra måndagskväll alla nu ska jag gå och göra te :)


puss och kram !

Av Carolina - 26 februari 2012 23:26

Var iväg och köpte ett par jeans idag !, dom fanns inte i min storlek så fick ta en storlek mindre och pressa på hehe. Dom töjer sig nog lite snart :). Sen så åkte jag hem och så lagade jag mat, det var pasta carbonarra med champinjoner, väldigt smaskigt :). Sen kom sara över och vi pratade och kollade på tv, hon åkte hem för ett tag sen och nu ska jag kolla på once upon a time tills jag somnar typ. Puss och kram.


Hoppas verkligen ni antecknar ;)

Av Carolina - 26 februari 2012 13:07



Sitter här i vardagsrummet och försöker samla kraft för att gå in i mitt rum och fortsätta att städa.. försöker hitta motivationen.. går väl sådär. Kom även på att jag har två olika strumpor på mig.. mitt i allt haha.




Man måste ju bara älska såna här ovärda blogginlägg?!

Nej nu måste jag ta mig i kragen och städa.. det här går inte längre ! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards