Alla inlägg under juni 2011

Av Carolina - 27 juni 2011 22:52

Ville bara säga att mitt hår är ljusare än vad det ser ut på bilden, men sover borta inatt men vi hörs imorgon puss på er alla :)

Av Carolina - 27 juni 2011 21:46

Här är en bild på mitt blonda jag :). Bättre bilder kommer promise :D


 

Av Carolina - 27 juni 2011 19:38

Det är väl så man brukar säga när man är blond hehe, så får väl börja säga det nu. Färgningen blev misslyckad skulle bli lite ljusare men vart blond men vad gör det?, det är bara att köra på !, Den här sommaren kommer bli helt sjukt galen :D. Bilder kommer upp sen, puss på er !

Av Carolina - 27 juni 2011 14:54

Pussmunnen har blivit den nya sommarposen eller?!, haha kör jämt på den o vet inte varför det bara blir så. Här är en bild iaf, så kmr en bra låt med också :)


 


Av Carolina - 27 juni 2011 14:45

Nu har man käkat lite frukost och är redo för dagen :D. Hoppas alla har en bra dag :)


 

Av Carolina - 27 juni 2011 13:50

Hejsan alla glada människor idag så känns det som om det kmr bli en toppen dag :D.


Igår så kollade jag på pretty little liars hela kvällen från klockan 6 till klockan 2 på natten, serien är grym men har snart kollat klart på hela haha :D Idag så händer ingenting... ska väl ta de lugnt kanske träffa felicia eller hyle så de blir nog trevligt. 


Vi bakade även kladdkaka igår som vi åt till serien och den blev PERFEKT !



 

mumsigt med grädde och jordgubbar till :D

Av Carolina - 26 juni 2011 15:48

Har haft mig ett par riktigt grymma dagar :)


I torsdags så var jag hemma hos jessica och myste men andreas och jag blev kvar över natten :). Sen i fredags så gick jag och jessica över till mig och åt middag med familjen innan vi drog på förkrök hemma hos jessica med andreas. Sedan åkte vi på fest och det var GRYMT jävla rolig fest, sköna folk, nytt folk. Fast Robin envisades om att han skulle kasta i mig i poolen och han fick som han ville tillslut men det va inte så kul för mig :(. Men men sen åkte vi hem och jag o andreas sov över hos jessica.


Igår så kom babben hem till jessica och vi mös hela kvällen så stannade jag kvar där inatt igen, jag har typ bott hemma hos jessica och imorgon så åker dom till p&l och lämnar mig kvar här i västerås men jag får umgås mkt med felicia, vi ska gå ut och gå varje dag så det är iaf spikat :). Idag ska jag kolla på någon ny serie som verkar bra på trean sen ska jag nog bara ta det lungt, jag börjar bli sjuk efter att dom kastade i mig i poolen :/, så får vila lite, hoppas alla haft det lika grymt som jag har haft det :)


Några bilder från i onsdags :D




   


pusssss

Av Carolina - 22 juni 2011 00:15

Så jävla skööön hehe. Idag har jag bara chillat med jessica, har bara legat i sängen typ haha.


Här är en bild på jessica när hon leker lite med sovsäcken :D


 


Inget huvud :O?





Där va det ;)




En bild på mig, hoppas alla haft en bra dag pussss :)   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards