Alla inlägg under oktober 2011

Av Carolina - 5 oktober 2011 15:40



Av Carolina - 5 oktober 2011 13:54

Hejsan, idag så sjukanmälde jag mig för att jag är sjuk :/. Men åkte iaf ner på stan en snabbis för var tvungen att gå till banken och ta ut pengar från mitt sparkonto för att betala studentkryssningen. Sen köpte jag med lunch till min syster som också är hemma och är sjuk och min bror. 


Jag och Alle tittade nyss på 90210 avsnitt 4. Det är så kul att det har börjat igen, fjärde säsongen nu :). Nu ska vi titta på något mer och sen måste jag betala lite räkningar (vuxenpoäng) sen bara ta det lungt.


hoppas ni har det toppen 


xoxo Carolinaaa

...

Av Carolina - 4 oktober 2011 20:54

Hejsan, var ett tag sen. Idag var jag med Alex, vi träffades på stan och tog en tidig fika och prata en massa. Sen så gick vi runt på stan i flera timmar innan vi käkade lunch och åkte hem till henne. Sen så fick jag skjuts hem efter ett tag. Det gjorde min dag har jätta trevligt !. Sen så när jag kom hem så somnnade jag på en gång. Vaknade för ett tag sen och käkade mat, kollade lite tv sen gick jag ut för att träffa jessica en snabbis. Nu är jag hemma igen och funderar på att sova, mår inte bra alls. Varken psykiskt eller fysiskt ... Förstår inte hur en människa kan såra så många människor och ändå kunna leva med sig själv. Inte okej :/


     

Hoppas alla har det bra. Ta hand om er.


xoxo Carolinaaa

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards