Alla inlägg under september 2010

Av Carolina - 28 september 2010 21:24

Gick ut och gick 4 km gick med jessica, de va fett skönt :). Sen så gick vi hem te mig och kollade på idol och käkade vindruvor, hur gott som helst :). Sen så gick hon hem för ett tag sen o nu tänkte jag faktiskt gå och sova :D.


DAGENS HISS: Att det blev bestämt att sonny ska bo här nästa vecka >

DAGENS DISS: Har fått en jävla vagel på ögat :/.. gör ont som fan :/.... Tips för vad man ska göra så att det försvinner?????

Godnatt.....


   

Av Carolina - 28 september 2010 19:08

Tjenis alla!, har typ lagt bloggen på sidan ett tag. Fan mår typ skit av de här nya p-pillerna som jag har börjat knapra på... Typ mår illa så fort jag ska äta sen är jag TRÖTT hela tiden. Typ sover när jag kommer hem sen är ja uppe nån timme sen sover jag hela natten :/.... Men men hoppas de går över snart, man ska ju bara ha biverkningar de första veckorna eller månaderna tills det lugnar ner sig, så det är bara att stå ut :). Tänkte berätta lite vad jag har haft för mig :).


FREDAG: Då typ sög de va typ på fett dåligt humör och hade inget att göra. Men sen så drog jag iaf till gården där de va knattedisco. Det va ju fett segt så jag och Felicia bestämde oss för att dra på fest på haga med hennes kompisar. Sen när vi kommer dit så är det typ 3 pers ?, så vi va där i typ en kvart sen började vi gå te bussen o de va typ en mil te bussen >


LÖRDAG: Vaknade upp och va hemma hos sonny ett tag innan jag drog ner på stan för att köpa mat te middagen med andreas och jessica, så de va nice. Det blev kött, kroketter?, sallad och beasås. Sen vart det ju efterrätt och det blev fruktsallad. Vi blev typ asmätta och andreas vart så mätt att han knäppte upp byxorna hehehe ;). Men det var trevligt, senare på kvällen drog jag te sonny. Här kommer lite bilder på vår fina middag :).


      

Sen iaf när jag kom hem te sonny så skrämde han och hans syskon ihjäl mig, och stog och skrek fegis fegis >


SÖNDAG: Gjorde jag inget precis som alla andra söndagar hehe.


MÅNDAG: somsagt skola, sova, gården och sova >


TISDAG: Idag har jag faktiskt lyckats att hålla mig vaken hela dagen. Vaknade klockan 6 och drog te skolan. Fick reda på vad man fick på sitt matte prov i matte B. Jag fick VG allihpppa !!!!. Äger jag eller vad :)?. Men men. Sen drog jag hem och har inte gjort nånting typ följde med mamma och handlade och lite sånt :). Sen har jag försökt att städa men det har inte gått så bra hehe. Aja, snart kommer Jessica och vi ska gå ut och gå 4 km sen blire nog idol :). Undra om någon ens kommer att orka läsa hela de här inlägget?. Aja, jag älskar när ni kommenterar de är super kul så snälla kommentera, om ni vill se mer bilder på min vardag eller vad som helst, de skulle vara toppen :). VI HÖRS !!!


Glömde nästan säga en sak :). Nästa vecka ska min underbara älskling bo här ändå från måndag till fredag det kommer bli asmysigt, längtar puss på er alla :). 


   

Av Carolina - 24 september 2010 19:06

Snart blire att träffa Felicia :). Vi ska dra te gården där det är knattedisco och se vad som händer där oså, får se vad kvällen bjuder på. Ska iaf bli askul att vara lite med Felicia, de va länge sen (K). Sen senare ikväll så drar jag till underbara älsklingen sonny o sover kvar där :). Skriver när jag kan. Hoppas alla får en bra helg. Puss på er allaaaa !


  

Glad tjej idag =)


   


Av Carolina - 24 september 2010 17:29

Va på stan med mamsen idag o hon köpte en tunika, och två flanellshortor, MYS !


  

Där var en bild på kläderna, man ser inte så bra men men :D.


Ikväll ska jag inte göra nå speciellt, ska käka kebab, sen träffa Felicia ett tag. Trevligt :). 


   

Av Carolina - 22 september 2010 23:13

När jag kom hem tog jag de lungt o kollade på tv oså. Sen drog jag te gården där de va typ nå konstig grej. Sen när idol börja så funka inte ens tv:en :S:S. Fett arg men iaf gick hem med alicia senare. och har nyss kollat på idol på datan. Nu ska jag nog ta att sova. Börjar halv 9 imorgon.... segt. Kom nyss på att jag bara har käkat några mackor och lite pasta idag :O. Känner hur hungern tar tag i mig just nu. Kommer sitta fint med frukost imorgon bitti :D. Puss o kram :D


Förresten Johanna fyller 19 år idag, Grattis på dig :)

  


   

Av Carolina - 22 september 2010 14:51

When your lips leaning to mine, it feels like the first time !


Idag va jag i skolan, sedan te apoteket o hem !. Idag hade vi idrott, matte b, samhällskunskap och datakunskap... aja vi slutade runt halv 2 iaf :D. Nu ska jag nog snart ta något att äta o ikväll blire nog gården, får se :D. 


Avslutar detta inlägg med att jag älskar min finaste pojkvän mest, du är bäst (K)


  


   

Av Carolina - 21 september 2010 22:51

Har nästan precis kommit hem från älsklingen. Idag så gick jag i skolan från 11.20-12.30 de va assoft. Sen så åkte jag hem o tog de lungt sedan vart de UM då jag tog ut min p-stav, det gick faktiskt bra (Y). Sedan så åkte jag hem till älsklingen o mös.


Men det är en grej som beskymrar mig, alla gör fan slut.. blir så deprimerad utav de :/... aja jag o sonny kommer iaf hålla ihop så de så :D. Pusssss nu ska jag typ sova !. Ska upp klockan 06:00 imorgon... för att ha idrott på morgonen. Får se vad som onsdagen bjuder mer på :D. GODNATT !!!


   

Av Carolina - 20 september 2010 17:15

Tjenis, i helgen var jag med bästa älskling och vi hade jätte mys :D. Sen idag har jag varit i skolan och har grymt ont i ryggen så ska snart göra ryggövningar. Har även städat massor i köket. Kanske ska ta och städa mitt rum också?. Det ser ut som ett bombnedslag aja, får se :D. Senare blire kanske gården. Vi hörs (K)


   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards