Alla inlägg under november 2010

Av Carolina - 29 november 2010 21:05

Min första kärlek var när jag var 14 år och då träffade jag en kille dom var 18 år som hette sebastian. Vi var tillsammans i 16 månader o vi hade det bra. Vet inte vad jag mer ska säga?,


Och ett eller två år senare träffade jag min nuvarande pojkvän som heter sonny.. han är min andra kärlek, min största kärlek och vi har varit tillsammans i 16 månader snart 17 månader :D



  

Bild på min nuvarande pojkvän sonny :). Älskar dig !!!!   

Av Carolina - 28 november 2010 14:55

Dag 1: Vin rött hjärta !!


Jag heter Carolina Holm. 
Jag är 17 år men fyller 18 i april !!!.
Min familj består av: Mamma, Pappa, Bror Patrik, Bror Niklas och Syster Alicia.  

Jag studerar på rudbeckianska gymnasiet men är just nu ute på praktik.
På fritiden så är jag oftast med min pojkvän sonny annars är jag hemma och umgås med familjen eller är med vänner.
För övrigt så är mitt drömyrke advokat annars vill jag bli socionom eller nåt liknande. 

Ja det var nog det viktigaste om mig. Enjoy !!!!

   

Av Carolina - 28 november 2010 14:40

Tänkte anta en utmaning som jag hittade på http://stjarngudinnan.blogg.se/


Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick.


Anta utmaningen du med ! 


Jag tänkte anta den här utmaningen för jag har varit så grymt dålig på att skriva i bloggen... så nu gäller det ju för mig att skriva varje dag för annars är ju utmaningen körd !. Så önska mig lycka till !!!!!

Av Carolina - 20 november 2010 15:31

Nu har jag städat klart o rensat lite skit som jag hade satt på väggarna så nu har jag fixat fint :D. Här kommer lite bilder !!!


   Hela mitt rum !!!


  




  


Har fixat in de där videosarna på min data men nu vet jag inte hur man lägger upp dom här på bloggen... hjälp tack !!!

Av Carolina - 3 november 2010 15:17

Hejsan bloggen den va ett tag sen hehe :). Ska uppdatera er alla lite med mitt underbara onormala liv, eller? nej hehe!. 


Nå det har varit ett tag sen så det här kommer bli ett väldigt långt men roligt inlägg hoppas jag :D. Vart ska jag börja liksom?, jo jag kan börja med att säga att jag var hos andré för ett tag sen för att fira att han fyllde 18 och jag hade lockigt hår, vill ni se?, klart !!!!


  


FINT !!!!!



Sen så har jag bara levt loppan och i måndags så lagade jag och älsklingen mat tillsammans. Faktiskt så lurade jag ner honom för jag inte ville vara nere själv men sen så var det han som lagade allt hihi :D. Busigt. Men här kommer bilder !!!


     

Hihih !!!



Sen är dom kattvakter hemma hos sonny hehe, vill ni se kattarna?. Har nog bild på iaf en :D. Dom heter Selma och Hadock. Men jag trodde att den andra hette Hammock hahahha >


  

Söt va :D:D:D???



Sen har vi spelat tetris och vi försöka göra den när vi blundade hehe så vi filmade :D. Men de funkade inte på datan :/. Kanske kan fixas senare hehhee.


Men nu ska jag fixa lite tänkte skriva en checklista men i ett nytt inlägg så vi hörs!!


   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards