Alla inlägg under september 2011

Av Carolina - 26 september 2011 18:33

carolinaaa

Av Carolina - 21 september 2011 18:24

Hejsan, bitch är typ mitt nya ord. går och säger det hela tiden.


På senaste tiden så har jag festat väldigt mycket hehe, har inte haft tid eller ork till att skriva i bloggen. Men nu kanske det är dags att jag skärper till mig!?. 


Har egentligen inte så mycket att skriva men idag så åkte irsta bussen ifrån mig idag igen, nu har det hänt två gånger och det är så roligt att dom bara går en gång i timmen också.. jag tycker inte om lantbussar :/. Tar skit lång tid att komma till praktiken.. måste gå från mig klockan halv 7 och jag börjar liksom 8.15 Aja så är livet.


Ikväll tänkte jag iaf gå över till gården en stund.. Har nyss fixat en massa låtar på min mac book pro !!! Älskar min data och behandlar den som om det vore mitt egna barn, haha nej då men nästan ...


Här är lite bilder som jag har tagit på mig själv, EGOPICS ;D


 

Bloggen ville inte sammarbeta, men här är iaf en bild :)


puss o kram på er ! 


Av Carolina - 21 september 2011 12:48

Tjenare, tänkte bara ge dig koden för studentkryssningen, koden är VÄSJS


Registrera er här: http://www.funcruises.se/login/


sen är det bara å boka, VÄSJS alltså!


Syns ombord ;)


Jag vet att ni vill så se till att boka eran kryssningen nu, VÄSJS !!!!!!

Av Carolina - 14 september 2011 11:53

Här är en bra gråt ut låt, den stämmer så himla bra, varenda ord!


Jag hoppas ingen är lika sårad som mig, ingen ska behöva mår såhär och vara så deprimerad.



xoxo Carolinaaa

Av Carolina - 14 september 2011 11:49




Hejsan bloggen det va ett tag sen. Som ni alla vet så mår jag inte så bra. Jag känner mig ensam övergiven arg !!! Idag har det varit en gråt ut dag, har inte kunnat gråta på ett bra tag för att jag är arg jag har en ilska inom mig men idag släppte det, så nu sitter jag och gråter och planerar på att göra det resten av dagen. Jag försöker le men misslyckas jag har gett upp nu !!. Har inget hopp kvar och här står jag ensam kvar och kan inte ens le längre.


   

Jag hoppas ni andra har det bra, ta hand om varandra


xoxo Carolinaaa

Av Carolina - 9 september 2011 18:30

Hejsan..


Asså den här sorgen som ligger över mig är hemsk.. jag börjar undra när den ska försvinna.. Känns som om den aldrig kommer göra det, känner mig så jävla deprimerad..


Det är värst på helgerna.. ville typ inte gå ifrån skolan idag för det är det ända som får mig att tänka på annat.. Ni hör ju själva.


Ändå så saknar jag honom, jag saknar oss.. Borde väl egentligen inte göra det, men kan inte låta bli. Önskar att jag hade njutit varje sekund med honom aldrig tjaffsat om någon skit grej bara levt och haft det bra. Men nej så är inte livet, det slutar alltid med att jag blir sårad :/


Av Carolina - 2 september 2011 18:04

Hejsan, har inte skrivit på ett tag, har inte direkt varit på topp :/.


Sitter för tillfället och lyssnar på snälla bli min av veronica maggio. Och tänker på att alla ni som har någon, va glada, bråka aldrig. Man fattar inte vad man har tills det är borta. Tro mig håll fast, men håll inte för hårt, för då kväver ni varandra. Håll inte för löst, då kan en av er flyga iväg. Tro mig har gjort dom här misstagen nu. Önska att jag hade njutit varje dag, varje timme, varje minut. Men nu gjorde jag inte det och nu är det borta.....


Snälla bli min igen, låt det va som i en film. 

Det är ingen film, det är verkligheten, det kommer aldrig vara som i en film..


I would rather die young, then live my life without you!

Ett citat som några vänner har skrivit, jag förstår innebörden nu, nu när allt är borta...


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards