Alla inlägg under april 2011

Av Carolina - 28 april 2011 19:13

Tjenare !!!


Har nyss kommit hem och nu vill ni ju veta hur min dag har varit :D. Första så va jag i västeråshallen för någon föreläsning sedan var jag på banken sen hade jag två lektioner i skolan sen gick jag på stan med hanna och eve ett tag, idag igen heh. Hittade iaf en tröja som jag ska ha imorgon, kanske får se en bild på den senare kanske imorgon eller så. Sen så hade jag körlektion och det gick bra som vanligt ;D. Efter det träffade jag Felicia och vi drog te hennes kusin Sebbe där vi var ett tag och bara prata och lyssna på musik innan jag drog hem och nu är jag hemma och har nyss ätit. Men nu ska jag dra te gården för Sanna väntar på mig där. Vart inge träffa sonny idag btw, kanske sover där imorgon eller så ser jag han på lördag. 


 

Bild på Felicia från i höstas !. 



TTYN !

Eller?.......

Av Carolina - 28 april 2011 07:45

Nu ska jag slänga på mig lite kläder sen sticka iväg te västeråshallen för tänk om dagen, efter det måste jag till banken sen har jag två lektioner och efter det en körlektion då jag måste betala nya körlektioner och så. Känns förjävla bra att man har kommit igång med körkortet nu. Nej nu måste jag dra om 4 min så på med tröjan och börsta tänderna. Vi hörs 


PUSSS

Av Carolina - 27 april 2011 21:44

Hej hej, nu är jag hemma igen efter att ha varit på gården och pluggat teori... gick ju inte så värst bra, men i slutet fick jag till det och pluggade på bra. När jag kom hem så städade jag rummet lite, så nu ser det iaf inte ut som ett bombnedslag men känner att jag behöver städa mer för det är fortfarande stökigt, men det får nog bli någon annan dag. 


Imorgon är det tänk om dagen och vi ska vara vid rocklunda först och sen har vi lektioner och det känns ju förjävla jobbigt för har körlektion OCKSÅ. Kommer bli en hektisk dag imorgon med men jag fortsätter att kämpa.


Känner att jag har haft flyt de senaste 2 dagarna och känner mig på topp fast än jag inte fick åka till Litauen, vilket jag surar över ><. Saknar min älskade pojkvän också som jag ska träffa imorgon kanske.. får se om jag orkar efter den jobbiga dagen heh. Men här är en bild på han och mig iaf :)


 


KRAM

Av Carolina - 27 april 2011 17:48

Tjenare bloggen!


Det var ett tag sen, men hade tänkt att börja blogga igen för har hört klagomål på att jag har slutat, så de här är för din skull josse hahah. 


Men jag kan ju börja med att berätta om min dag. Jag vaknade vid 6 imorse, sedan cyklade jag te skolan, tog bara 15 min. Sen hade vi konditionträning på idrotten va asskönt. Sen fick vi veta vilka som fick åka till Litauen och jag fick inte åka buhuuuu, men sånt är livet. Gick iaf på stan med hannis och eve efter skolan sen cykla jag hem och de tog bara 17 minuter, jag pumpaaaaaaaaaaaa. Nyss ätit mat och snart blire gården för att plugga teori.


Nej nu ska jag gå, här bjuds de på en bild på hur jag ser ut just nu i min fina tandställning!


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards