Alla inlägg under december 2010

Av Carolina - 4 december 2010 12:43

Dag 7 - min bästa vän


Min bästa vän är min pojkvän. Ända sen första gången vi sågs så har vi nog kunnat prata om allt och vi har alltid funnits för varandra, det är en bästa vän för mig. Vet inte vad jag mer ska säga, vi är helt enkelt bästa vänner och tillsammans, vilket känns helt underbart. 


Av Carolina - 4 december 2010 12:41

Dag 6 - min dag !!. (fredag) (igår)


Ja min dag idag börjademed att jag gick upp o gjorde i ordning mig för praktiken sen packade jag eftersom jag skulle hem till min älskling efteråt. Fick sluta en timme tidigare på praktiken så köpte ett par skor på stan sen åkte jag hem o käkade lite sen åkte jag till äksklingen och vi tog det lungt och bara myste :).


Av Carolina - 4 december 2010 12:39

Dag 5 - vad är kärlek?


Asså det är en väldigt svår fråga... vad är kärlek?, asså ja vafan är det ><. För mig är kärlek när man har hittat någon som man kan vara sig själv med och att man kan göra vad som helst för den personen, så känner jag för min nuvarande pojkvän och ja det är nog kärlek. 


Vad är kärlek för er?

Av Carolina - 4 december 2010 12:37

Dag 4 - det här åt jag idag.


Idag (onsdags) så åt jag makaroner och falukorv hemma hos mig älskling, det var ett bra tag sen jag åt det, ja vet inte va mer man ska säga ><.?

Av Carolina - 4 december 2010 12:33

Har gått lite trögt med min utmaning och jag vet att jag är lite efter, men har varit helt slut när jag kommit hem från praktiken så har knappt suttit vid datan... men men nu äre dags att komma ifatt och skriva allt med en gång så nu kommer det mycket på en gång.


Dag 3: Mina föräldrar.


Mamma: Heter Jeanette är snart 48 år, hon fyller år på självaste julafton. Hon är lärare och jag har alltid kunnat prata med henne om jag haft problem och hon stöttar mig genom allt. 


Pappa. Heter Per men alla säger Pelle han är 48 år och jobbar på nå lager eller nåt.. Jag har alltid varit pappas flicka och han har väldigt svårt att säga nej till mig.


Älskar er !!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards