Alla inlägg under november 2011

Av Carolina - 28 november 2011 20:29

Hejsan alla glada!, såg ni inlägget på kesotjejerna jag la upp tidigare !?, om inte så kolla, dom är grymma :). Tycker iaf jag vad tycker ni?!


Idag har jag varit i skolan sen så efter skolan så stannade jag och några från klassen och fortsatte pynta våra skåp som nästan är klara nu :). Det börjar verkligen blir riktigt snyggt, här kommer en bild på våra fina skåp in progress :)




tog bilden av sara hihi, min mobilkamera är inte den bästa!,


Men va tycker ni, är det fint :)!?


pussss 

Av Carolina - 28 november 2011 11:04

Av Carolina - 28 november 2011 10:59

Hejsan det är någon okänd som ringer mig o har försökt att ringa i typ en halvtimme :O!!!!





Hallu vem är det som ringer mig !?!?!  

Av Carolina - 27 november 2011 18:07

Tjena har inte skrivit på ett tag :)


Men i fredags så vart det bråttom bråttom, så hade verkligen inte tid. Vi klädde skåpen i skolan, sen så åkte jag hem duschade fixade mig sen så åkte jag ner på stan och käkade middag med andreas :). Innan vi drog hem till honom och förade med sara och cassandra, trevligt trevligt. Efter det så blev det pluto, sov sen hos andreas och igår så tjockade han och jag hela dagen.


Idag så har jag inte gjort mycket, jag vaknade klockan 3 typ haha :). Men hat städat lite sen har jag pluggat projekt arbete, här kommer en liten smygtitt :)


 



Det är första advent idag också, har inte direkt firat det o kommer nog troligtvis inte göra det heller, bara jag och syster hemma, men det är mys :)


pusssssss 

Av Carolina - 24 november 2011 22:08

Hejsan!!


sorry för den dåliga uppdateringen :/, har varit ganska upptagen :/.


I tisdags var jag med en kompis, vi va hemma hos mig o kollade på film bara, sen igår gjorde jag ingenting speciellt kollade serier och lite sånt. 


Idag har jag bara varit i skolan sen erikslund med mamsen. Sen har jag skjutsat morfar och patrik, sen hem till bror och hämta en sak. Sen nu ska jag hämta morfar, måste faktiskt åka nu, uppdaterar imorgon :)


eller? ;)


Av Carolina - 21 november 2011 21:17

Hejsan


Har käkat och skjutsat min bror, just nu sitter jag med matilda och kollar på syrianska bröllop, skit kul hehe. Har tänt lite ljus också mysigt mysigt :)



 




pusssssss  

Av Carolina - 21 november 2011 19:27

Hejsan det har varit en händelserik måndag,


Först var jag i skolan, sen käkade jag med andreas på stan, åkte sen hem och hämtade bilen så åkte jag och stohandlade sen hämta mamma. Sen efter det har jag bara tagit det lugnt och snart kommer matilda för vi ska se på syrianska bröllop haha LIV !.


   


Sitter just nu med en filt över mig och fryser jätte mycket, men ska väl ta och tända ljus eller något så det blir lite varmare här inne i mitt rum som är iskallt.


over and out !!!!

Av Carolina - 21 november 2011 15:41

Nu har jag kommit hem, har redan fått massa uppdrag som att åka o storhandla sen hämta masen och min bror :) För övrigt är jag väldigt trött och fryser, kanske håller på att bli sjuk!?, eller så är det för att jag somnade klockan 6 imorse och va tvungen att gå upp halv 9.. Vet inte om jag ska åka och handla först eller om jag ska hämta dom sen handla ikväll?!. Tror det blir ikväll för annars blir det massa stress.


Hoppas ni antecknar :D




sexig som vanligt !!!!!  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards