Alla inlägg under juni 2010

Av Carolina - 28 juni 2010 13:00

Är nervös för imorgon blir det att sätta in tandställningen :O. Som jag väntat så jag är ganska pepp också .. efter att ha väntat i 5 år liksom :). Men nu är det äntligen dags !!. 


Idag har varit en jobbig dag minst sagt. Först så kunde jag inte sova så klockan 5 gav jag upp och gick och duschade sedan så var det iväg te jobbet och jobba i 8 timmar. Sedan banken i några timmar för de var ju en helvetelse lång kö!. Men efter det så åkte vi hem och badade, super skönt !. Nu tar jag det bara lungt och jag och ballen ska kolla på film ikväll ... vilket är snart för jag måste ju gå och lägga mig någon gång också hehe :). Men jag hoppas verkligen att de går bra imorgon och att sonny kommer hit för jag kommer säkert ha ont i morgon kväll och då vill jag ju ha honom här :). Aja snart äre ett år mellan mig och sonny, på fredag faktiskt :). Älskar dig jätte mycket :). 


PS: zeldaxlove64 på youtube ÄGER!


xox/Carro

Av Carolina - 27 juni 2010 13:00

Måste skriva en lista på saker som jag ska köpa när jag får min lön hehe så jag inte slösar allt för mycket :)

1. Mobil + minneskort = 2000 kronor
2. Pengar till resan till Göteborg = 2000 kronor
3. Shoppa kläder, underkläder, smink + parfym = 3000 kronor
TOTALT = 7000 kronor alltså så har jag 3000 kronor kvar som jag ska försöka spara men bara för att jag ska kunna hålla det lite så säger vi att jag kommer ha 2000 kronor kvar när sommaren är slut :D. Eftersom jag ska köpa saker till när jag börjar skolan imorgon så måste jag ju ha lite till det men jag vill ju inte slösa allt för mycket på det men jag hoppas att jag ska kunna hålla det lite hehe :). Pengar försvinner ju innan man ens hinner blinka :/. Men mobilen är ett måste eftersom min mobil faller isär hela tiden och resan till Göteborg... Jag behöver ju inte shoppa allt för mycket, det som jag verkligen verkligen behöver shoppa är underkläder :). Så de ska jag nog iaf skämma bort mig lite med och lägga en tusing... parfym är ju inte jätteviktigt de behöver jag ju iofs inte köpa men vi får se... men mobil, resan och underkläder är ett MÅSTE!. 

Aja tillbaka till verkligheten :). I torsdags var jag hemma hos sonny och åt sedan festade han och jag va på löga med några kompisar :). Sedan gick vi hem till skälby med Jessica och Poffe och vi kollade på film te assent... iaf jag, jessica och sonny :). Klockan var typ 6 när vi somnade och då hade jag alltså varit uppe i 24 timmar i sträck... Men sedan åkte vi hem te mig och var här sedan åkte sonny hem och jessica och andreas kom hit och vi tog de lungt och spelade kort oså. Sen på lördagen, alltså igår så åkte jag hem till sonny och han spelade och jag gjorde inget... de va lite tråkigt men men. Sen sov vi och idag så kom sonnys släkt och firade han eftersom han fyllde 18 år i torsdags :). Sen åkte jag hem när jessica och hennes mamma kom och hämtade cykeln som hamnade på skälby heheh. Så efter det har jag inte gjort någonting bara legat i sängen för jag försöker bli frisk till imorgon för då ska jag jobba sedan ska jag ner på stan och ta kort och fixa bankkort ... så de va ett papper som jag och mamma skulle leta rätt på så de kanske är dags att börja leta efter det nu men aah jag ska försöka skriva igen snart hehe :)
xox/Carro

Av Carolina - 15 juni 2010 13:00

Hejsan nu har jag jobbat på dagiset i två dagar och jag är helt slut... Nu är jag iaf med älsklingen, andré och jessica :D. De kollar på nå konstigt program medans jag sitter här. Sonny tänker inte sova här vilket jag hade hoppats på men men... hoppas han sover här imorgon eller dan efter det :). Nu ska jag väl umgås lite med dem innan de ska hem för då tänker de ta med datan :/. Aja får väl tillbaka den någon annan dag. Vi hörs så länge xox/Carro

Av Carolina - 14 juni 2010 13:00

Hejsan, första dagen på jobbet gick faktiskt bra och det tog bara 20 minuter att cykla dit :). Efter jobbet åkte jag hem och jag somnade hehe men sen så käka jag så kollade jag på top model finalen och nicole vann hon som jag har hejat på ända sen första avsnittet :D:D. Jag hoppas att sonny kommer hit imorgon för jag saknar han jätte mycket särskilt nu när alla gör slut :/... Jag hoppas och tror att jag och sonny kommer hålla ihop väldigt länge :), det är ju snart ett år. Och imorgon så är det exakt två veckor tills jag får tandställning, jag är lite nervös men ändå lätt värt det :). Nu ska jag sova men jag skriver nog imorgon igen :D:D. Älskar dig mest sonny <3<3<3<3/xox carro

Av Carolina - 13 juni 2010 13:00

Hej allihopa!

Jag tänkte börja blogga igen .. och jaa jag vet hur många gånger har man inte hört det !?. Men nu har jag fått låna älsklingens dator under sommaren och sen ska jag få en ny data när skolan börjar igen så jag ska försöka skriva en gång om dagen.
Idag vaknade jag iaf upp hemma hos älsklingen vi mös sedan gick vi upp och käka frukost sen tog jag mig en dusch och målade mina naglar. Efter det åkte jag ner på stan för att köpa regnställ med mamma och det var svindyrt 800 kronor gick det på och det va typ de billigaste vi kunde hitta :O. Efter det så åkte jag hem och har nyss tagit mig ett bad och imorgon så börjar jag jobba. Är faktiskt inge nervös hehe. Men de ska bli skönt att börja jobba så man kan få sina pengar ><. Men men just nu så kollar jag på film på 3:an och ska snart sova för jag måste gå upp klockan 7 imorgon :D.
Älskar min sonny mest av allt <3<3<3
xox/Carro

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards