Alla inlägg under augusti 2009

Av Carolina - 26 augusti 2009 13:00

Tjo bree va händer jao peace bree.
Iaf sitter i skolan just nu och har lektion, kommunikation. Vi slutar om 20 minuter och då ska jag raka vägen hem sedan kommer älskling hem te mig och vi ska nog kolla på en film som mamma köpte igår. Vi får se vad som händer sen jaaao !. Aja pussss
xox/Carro

Av Carolina - 12 augusti 2009 13:00

Hejsan, har nyss kommit hem te Sonny efter att ha sovit hos mig inatt. Iaf vi åt nyss en muffins var, och snart så kanske vi ska ut och gå eller nåt som vi gör typ varje dag hehe, men de är alltid skönt =). Men igår träffa vi cassie och jimmy en stund, sedan så träffa vi johanna och jessica och vi gjorde typ inget bara loda runt på rönnby =). Idag så kom moster och tog massa kort på mig, minst 100 st, va lite pinsamt men jag stod ut. Sedan så åt vi, var hur gott som helst med mat då hehe. Snart kommer min andra bror flytta te göteborg, de kommer bli asjobbigt för jag kommer sakna ihjäl mig. Men har redan bokat biljett till höstlovet så då jävlar heheh :D. Aja skriver mer sen, eller imorgon, pusss
xox/Carro

Av Carolina - 11 augusti 2009 13:00

hej hopp gummisnopp, 
Sonny siter brevid mig och pruttar hahah. Iaf jag har varit med Sonny hela tiden så har inte hunnit skriva men nu har vi kommit på att jag kna skriva fast jag är med han =O. Iaf så ställde vi klockan idag för vi skulle träffa Cassie och Robbe men sedan så ångrade de sig för de skulle göra en sak hehe, men då så åkte vi hem te mig och fick donken av mami hihi mums. Sedan så spelade vi gh sen kolla vi lite på film ohc nu gör vi ingenting typ. Sonny ska iaf sova här ikväll myyyys, vi ska på promenad sen, som vanligt och då kanske vi träffar jessica och johanna, får se om de vill xD. Men men nu ska jag och sonny inte göra någonting, hör av er om ni vill ses eller nåt =). Älskar dig Sonny även fast det blir varmt när du kramar mig på natten, du är de bästa som hänt mig förlåt för att jag är lite kall mot dig ibland, jag vet själv hur det känns, men jag försöker bättra mig, för du är mitt allt och jag vill aldrig någonsin mista dig. now and forever 020709<3<3<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards