Alla inlägg under juni 2009

Av Carolina - 30 juni 2009 14:45

Igår byggde vi pool, jag va grymast för jag är så grymt stark haha ;). Men sedan så tog jag en dusch och fixade mig det tog ungefär en halvtimme, sedan drog jag te bussen för att åka hem te sonny. När jag väl var framme hemma hos han så kollade vi på film och bara mös hehe :). Sedan vid elva åkte jag hem och vi träffade på Andre vid bussen hehe. Så vi sa hej men sedan så kom min buss så då åkte jag hem och de va några äckliga killar som äcklade sig helt enkelt hahah, jag nästan sprang av bussen när vi väl var framme vid stan. Sedan så när jag va hemma tog jag en macka sedan satt jag vid datan tills jag gick och la mig och sov.
Idag vaknade jag ungefär vid 12 jag gick upp drack ett glas jouice och sedan tog jag en macka så satte jag mig vid tv;en en stund sedan så började jag och bror med att fylla på vårann pool, så ska nog bada mot kvällen hehe. Får se vad som händer mer idag. Längtar till power meet det kommer bli grymt kul. Pusss!
bilden är på sonny och andre hahaha sötaaa ;).
 

Av Carolina - 29 juni 2009 16:15

I lördags vann min bror Västerås vardagshjälte = 20 lax, fan va najs te han grattis bror :)
Idag vaknade jag upp klockan 7 och städade min brors rum, sedan så for jag och mamma iväg te örebro, och stannade i ungefär en timme, sedan åkte vi hem efter att alicias lag förlorat kvaten. Jag mådde SKIT på vägen hem, höll på och spy och grejer. Men när jag kom hem tog jag de lungt i några timar, sedan tog jag en dusch innan jag drig vidare te sonny, som hade kommit hem fråb P&L. Men iaf vi gjorde inget speciellt, bara kollade på film och tog de lungt :). Imorgon blir det tandläkaren och laga ett hål, sedan kanske jag ska träffa sonny :). Får se. Ska nog sova snart för måste upp 8 imorgon :D. Aja puss på dagen, speciellt på dig baby ;)<3

xox/Carro

Av Carolina - 26 juni 2009 15:45

Jag orkar inte vafan är det här, varför vill alla ändra på mig hela tiden?, varför får jag aldrig vara mig själv, ååååh. Om alla ändå kunde sluta klaga då kanske jag kunde vara glad, men alla ska ju ändra på mig hela jäva fucking tiden, är trött på den här skiten ! EMO
xox/Carro

Av Carolina - 25 juni 2009 12:45

idag gick jag upp klockan 7 :, haha sen åkte jag hem te felicia var där tio i 8. Var asstolt för att jag kom innan. Iaf vi drog till vallby och delade ut massa reklamblad sedan så såg vi en pool, så vi var ju tvugna att vara lite busiga, jag menar man kan ju inte vara mammas lilla flicka jämt?. Så vi beslöt oss för att ta ett dopp. Men efter ett tag när vi delat ut all reklam så gick vi tillbaka, och tog ett till dopp, och då hade jag sönder deras stege haha men vi kom inte upp så hade jag ner den, och jag som trodde att jg va asduktig som hade fått ner stegen haha jag hade ist haft sönder hela skiten :. Men iaf sedan drog vi hem te mig och kollade på film och latade oss, vi käkade lite glass också. Sedan så drig hon hem och jag tog en dusch sedan så satt jag vid datan, sedan kom mamma hem och då satt vi och prata och jag åt lite mat, sedan beslöt hon mig för att ge en 500dring från ingenstans, för att jag skulle köpa nya sommarkläder haha. Men sedan så fönade jag håret sedan drog jag te felicia och plattade håret och just nu sitter jag och väntar på att felicia ska bli klar sedan ska vi gå te bussen som går om 10 min, hoppas vi hinnner hehe. Vi ska iaf te cityfestivalen hihi. Skriv mess om ni ser de här vettja. HÖRS!
xox/Carro

Av Carolina - 24 juni 2009 15:00

Hej hopp, idag vaknade jag vid 10, och gick upp ohc åt frukoast med jonathan och alicia. Sedan så drog jag iväg och jobbade i ungefär 2 timmar, var hur jobbigt som helst i den här värmen. Men iaf sedan så lagade alicia mat så har nyss ätit de blev hamburgare hehe. ASMÄTT nu :D. Men de va fan bra att jag jobbade idag för man får ju motion hehehe ^^, man måste se något posetivt i saken :). Men ja nu ska jag nog lägga mig och läsa min bok, har inte orkat men tänkte läsa ut den iag, för senare ikväll tänkte jag städa mitt och alicias rum eftersom hon ska vara borta te söndag :D. Min bror Patrik är också borta te söndag så jag kan vara i två rum. Men iafnu sitter jag vid mammas nya data som hon köpte i förrgår tror jag, den är ganska soft, den är bärbar och skön :). Men iaf ska nog städa undan i köket nu innan mamma kommer hem. Sedan ska jag lägga mig och läsa. 
xox/Carro

Av Carolina - 23 juni 2009 12:45

Igår gjorde jag ingenting för jag va lite sjuk, men jag läste ut min nya bok,; tillsammans andra boken, hur bra som helst ska nog börja på den tredje snart :D. Idag har jag iaf varit med Sonny, vi gjorde mest ingenting vi tog de bara lungt :). Vet inte va jag ska skriva mer xD?. Sonny fyller år i morgon så grattis i förskott :). Nu ska jag nog läsa iaf snart hehe :D 
Dagens låt; demi lovato - don't forget
xox/Carro

Av Carolina - 21 juni 2009 12:45

Man är bra sliten idag men jag har iaf nyss lyckats tagit mig in i duschen, som var hur skönt som helst. Vi festade hela natten igår typ, asså vi försökte sova men de gick inte så bra, den ända som sov va fan fredda som låg i forsterställning och snarkade hahahah :). Det var ju lite trångt de va 6 st som sov på 3 madrasser xD. Kvällen igår va väl ganska lyckad förut att vi lyckades ha sönder en list och så ett glas men jag tyckte det va trevligt ändå :). Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Har köpt mina efterlängtade böcker idag hihi. Har inte orkar läsa idag men de får bli imorgon :D. Hmm nå mer jag har på hjärtat?. Funderade lite på livet idag, de här är första sommaren jag är ensam på länge, det känns skönt men samtidigt så kmr jag inte ihåg hur det är att vara själv och de kanske är lite skrämmande?. Jag måste ju lära mig att vara själv och hittils har det gått underbart bra :D. Ja de känns ju som om man saknar nåt i sitt liv men det kommer väl?, får man hoppas :). Nej de är skönt att vara singel och jag får göra som jag vill och känner för. Btw snart börjar hanibal raising eller hur de stavas?, tänkte kika på den jag är ju ända barnet hemma idag och resten av veckan så jag kan välja att sova i 3 rum, hmm undra vilket? jag får väl gå runt och testa sängarna och se vilken som är skönast. Heheh ni kan väl messa eller nåt om ni känner fört. 
xox/slitnacarro ^^

Av Carolina - 18 juni 2009 13:15

Jag glömde skriva igår sorry, men igår va de en soft dag. Jag och Jessica låg och glassade på min altan hela dan, jag låg och läste för henne heheh. Sedan så drog vi te kalle och gjorde typ inget, men tillslut så satte de på hostel, men den suger i början för de är så jävla mycket porr hahahah. Iaf vi såg inte klar den för vi drog hem te jessica för hon skulle diska hehe. Iaf när hon diskat klart så drog vi vidare hem te mig och va hemma hos mig runt halv 12, och då fixade vi in en madrass te niklas rum där vi skulle spendera natten hehe ^^. Vi satt vid datan ett tag sedan låg jag och läste lite för jessica innan det var dags att slokna, när jag låg och messade med jocke, hehe sry ^^. Men iaf idag så läste jag sen åt vi frukost sedan kollade vi på wallander, den nyaste. Sedan drog hon och Alicia till Jessica och jag stannade här för att plocka undan och just nu gör jag inget speciellt. sitter och lyssnar på musik och pratar med Jocke ska väl snart lägga mig och läsa ut boken som heter, tillsammans det är fan den bästa boken jag läst, började läsa den igår hehe :D. Nej men kanske skriver senare 
xox/Carro

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards