Alla inlägg under december 2011

Av Carolina - 31 december 2011 02:32

Har fixat mina naglar i typ två timmar nu hehe, tålamod ;D. Men dom vart helt okej dom är svarta med lite guldglitter längst upp :). 



såhär ungefär, vart en ganska dålig bild men men :)  


Imorgon blir det att vakna, åka o handla lite, fixa mig, åka till josse sen till sebastian :). Det blir nog toppen.

Men nu ska jag somna till ett avsnitt av serien revenge puss godnatt !!


Av Carolina - 30 december 2011 20:37

Idag har jag bara tagit det lugnt !. Sen har vi haft familjemiddag nu på kvällen min bror som inte bor hemma kom hem o käkade lite sen så har vi bara tagit det lugnt. Satte nyss på en ansiktsmask så att man är på topp när det gäller huden imorgon (Y). Resten av kvällen ska jag väl inte göra nånting, ta en dusch och kolla på serien revenge :) Skön men lugn fredag, pusss




Man är så sjukt snygg i ansiktsmask, tycker ni inte ;)?  

Av Carolina - 30 december 2011 16:29

Hej alla ! Hur har erat 2011 varit?, mitt har inte varit så bra :/.


I början var det väl helt okej men mådde inte speciellt bra, sen så mot sommaren så gick det bara uför och hade kärleksbekymmer och allt blev bara så jobbigt. När jag började 3an så bestämde jag mig för att ta nya tag, gå min egna väg. Men det gick väl inte så bra jag höll kvar i något jag borde ha släppt då. Men denna höst/vinter har både varit SKIT jobbig och deprimerande men jag har även haft jävligt kul med mina fina vänner :). Det är tack vare dom jag står här idag glad och älskar mig själv igen, för den jag är. Jag har varit singel i snart ett halvår nu och jag har lärt mig mycket om mig själv. Nu vågar jag stå på egna ben och mår så himla bra över mig själv!! 


Efter detta år som har varit ganska så dåligt så tar jag med mig mycket erfarenhet och tips till mig själv som jag aldrig kommer glömma. Jag ska försöka att aldrig bli blind för kärleken igen för det är hemskt. Jag har lyssnat mycket på veronica maggios nya album vilket har hjälpt mig mycket, jag har tagit många promenader helt själv för att få rensa tankar. Jag har tänkt på mig själv för en gångs skull !.


Jag hoppas att alla ni har haft ett bättre år än mig och jag hoppas att nästa år kommer bli bra, jag känner det på mig att det kommer bli bra, jag har verkligen en bra känsla över nästa år. Nu lämnar jag år 2011 bakom mig. !!!

Av Carolina - 29 december 2011 19:31

Hejsan alla !!


Nu har jag varit iväg med min bror och sen har jag käkat mat, nu väntar jag på att sebastian ska komma och hämta mig så ska vi åka hem till honom :). Osminkad och fin är man men men orkar verkligen inte sminka mig xD. hihi


 



puss på er !  

Av Carolina - 29 december 2011 16:18

Hej hej !!!


Vart inge armar på gymmet med resten körde vi !!. När vi kom hem så körde jag ett extra litet pass med rumpa och lår övningar !! Tänkte köra dom övningarna varje dag, iaf försöka hehe :) här är en video på de övningar jag körde hemma :)



Videon är från http://juennifer.com/ en blogg som jag läser :). Kika in där om ni har lust jätte rolig blogg faktiskt :)


Nu väntar jag på min bror för vi ska åka och göra några ärenden på erikslund, han ska handla lite saker inför sin resa, han åker ju på söndag och blir borta i 2 veckor. Sen blir det tacos ikväll !!. ÖVERLYCKLIG tjej hihi :)


Vill bara tipsa er och mig själv att när man slutar äta godis och fika och sånt så är man hur sugen som helst i början. Men då kan man värma hallon och ha på en klick kesella med vanilj smak eller så kan man göra en smoothie och jag brukar ha hallon, lite yougurt och lite juice i min, man kan ju ha olika men tycker att det funkar rätt bra och det är inte alltför onyttigt :). 


Ta hand om varandra pusss !!

Av Carolina - 29 december 2011 12:51

Tjenis !!


Tjejerna kom förbi en stund igår och vi kollade på världens tjejfilm hehe och snackade lite :). Mys mys !


Idag så har jag i princip vaknat och käkat frulle. Men nu har jag tränningskläderna på och jag och syster ska iväg för ett trännings pass på gymmet JIPPIE !!!. Blir kondition, rumpa, lår och armar idag i think, uppdaterar er senare pusss !!



 

Av Carolina - 28 december 2011 16:03



Av Carolina - 28 december 2011 15:55

Igår så var det första dagen på gymmet det gick toppen !!. Körde 20 min på crosstrainer som uppvärmning sen körde jag lår, rumpa och mage. Efter det så sprang jag på löpbandet i 15 min. Vart en bra första träning och imorgon så kör vi igen jag och min syster :). Efter gymmet igår så åkte jag hem till Sebastian och vi lagade mat och tog det lugnt. 


Idag så sov jag till typ halv 2 .. inte bra jag vet :/. Men efter det så käkade jag frukost och sen så har jag städat mitt rum med träningsvärk :/. Det va jobbigt, men resten av dagen ska jag ägna mig åt att kolla på en ny serie revenge heter den. Hoppas på att den är bra :). 


Hittade lite gamla bilder på mig som jag tänkte slänga upp hehe :)


     



Lite skillnad kanske hehe :)

Ta hand om er puss ! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards