Alla inlägg under maj 2011

Av Carolina - 29 maj 2011 17:57

Mamma har fått sin morsdags present och hon fick en ram med lite bilder på hennes fina barn hihi :D.


Nu tänkte jag dra över till Felicia för att laga mat och kolla på film och massa tjejsnack kommer bli jätte mysigt, hoppas alla har en lika bra söndag som mig !


puss

Av Carolina - 25 maj 2011 06:56

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAH, så känner jag just nu !

Av Carolina - 20 maj 2011 16:44


Jag kan inte prata med dig när du tittar bort snälla ge mig två sekunder innan du ger upp kan vi inte vara nära bara en minut är det nu, nu som det tar slut Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå jag vill hinna säga allting innan jag ska gå älskling, vänta får jag bara sitta bredvid dig
 


Snälla bli min igen nej, låt det va som i en film snälla bli min igen låt mig va kvar ja, låt det va


Du tar bort min hand ifrån din arm och flyttar bort ingenting jag säger spelar längre någon roll ställer mig i hallen tills jag fattar vad som hänt får jag ens ha kvar dig som min vän knyter mina skor och går tillbaka in igen sitter här på sängen tills du be mig att gå hem letar efter nått att säga som kan ändra allt nått mer än det jag redan sagt

Snälla bli min igen nej, låt det va som i en film snälla bli min igen låt mig va kvar ja, låt det va


Av Carolina - 20 maj 2011 14:17

Idag har jag namnsdag och bara min bror har sagt grattis... Aja får hoppas på att de kommer flera grattis ;D.


Sen jag kom hem runt 11 så har jag städat massor men har tvättat mina sängkläder och sånt där för de ska bytas, sen har jag damsugit och plockat undan, slängt skräp med mera. Så om några timmar får ni se resultaten :D. Men vet inte om jag vågar lägga upp bilderna när det var som ett bombnedslag på rummet hahahha. 


Nu ska jag se gossipgirl medans jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar :D

Av Carolina - 20 maj 2011 08:14

Idag har jag bara en lektion och det är samhäll i typ en timme. För sen har vi håla och dans men kan inte vara med på dansen idag för har grymt ont i halsen, och ska ju på bio med sis idag så vill verkligen inte bli så sjuk att jag inte kan gå på de, så måste hem och vila sen. Så de blir en lugn och skön dag för mig :).


Efter skolan så ska jag nog hem och städa lite :), tvätta lakan och göra riktigt sommarfint, om jag orkar haha :). Imorgon blir det att göra ansiktsmålningar på rönnbyfesten. Så måste kunna gå på det också för vi är bara 3 stycken som ska måla så får inte bli sjuk nu. Även fast jag känner att det är på väg att komma :/. Men pålördag kväll så ska nog jag och andreas ha filmkväll och det ska bli riktigt kul man får passa på när han är hemma i helgen :D.


Men nu har jag en del å göra så då slipper jag tänka på allt jobbiga som pågår i mitt liv just nu :/. 


Av Carolina - 19 maj 2011 12:56

Nu har jag fått reda på att jag bara kommer få G i matte B för att nationella fick jag bara G på, så de suger ju. Men får jobba upp det efter studenten.


Nu tänkte jag fakitskt städa lite men det går lite segt men har iaf rensat plånboken nu så de är ju iaf en grej. Efter att jag städat lite så ska jag på körlektion sen hem och städa vidare om jag orkar. Men vi hörs senare kanske :).



PUSS

Av Carolina - 18 maj 2011 21:30

Hejsan alla, idag fyller min lillasyster fjortis så grattis till henne.

Bild på henne nedanför :D 


 


Idag var jag iaf i skolan från 08.00-14.20 sedan åkte jag hem sen träffade jag felicia och kattis ett tag och efter det gick jag hem igen sen blev det gården för tacoskväll :). Ja de var nog allt hehe. Min present till alicia var iaf bio med mig såklart på fredag och innan de ska vi gå och käka lite mat :), mysigt :D.



Saknar dig, den jag älskar, saknar din närhet och ömhet. Hoppas allt löser sig och blir bra för det är dig jag älskar och ingen annan, glöm inte det....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards