Alla inlägg under september 2009

Av Carolina - 8 september 2009 12:30

Sonny jag älskar allt du gör för mig, du är verkligen den bästa killen jag någonsin haft, och jag hoppas verkligen att jag aldrig kommer förlora dig för du är verkligen mitt allt. Skulle kunna göra vad som helst för dig, du är hur underbar som helst. Hoppas du förstår att du är allt för mig för det är du verkligen, jag är ingenting utan dig och jag hoppas att du förstår att du är den rätte för mig det är dig jag vill leva med i resten av mitt liv. Jag är så jävla lycklig att jag får vara med dig. Jag har aldrig kunna drömma om att de fanns killar som är lika underbara som dig, du är verkligen mer än vad man kan förvänta sig av en kille. Du är så mycket bättre en alla killar jag har träffat. Du ska bara veta hur glad jag är att jag hittade just dig, hade aldrig kunnat drömma om någon så underbar som dig, för det är du verkligen, underbar. Jag kommer aldrig någonsin släppa dig sonny, du gör mig så lycklig och jag har aldrig någonsin varit såhär kär som jag är i dig. Tack för allt du gjort för mig Sonny och jag hoppas verkligen att du förstår att jag vill dela mitt liv med dig, för det vill jag verkligen. Jag älskar dig Sonny Karlsson<3<3<3

Av Carolina - 2 september 2009 15:30

Jag älskar dig Sonny, över hela mitt hjärta. Du är det bästa som någonsin hänt mig och jag är så 
glad att jag fick just dig, att du valde just mig. Ända sen första dagen vi sågs, så har jag vetat att det är kärlek. Och under de här två månaderna så har du fått mig att inse att du är den rätte för mig, du är den jag vill dela mitt liv med. Du har även fått mig att inse vem jag är, jag har fått lära mig själv och du har inte klagat en enda sekund på mig. Jag kan vara exakt mig själv när jag är med dig och det är det som gör mig så säker på att du är den rätte. För varje gång som jag ser dig så blir jag varm i hela kroppen och jag vill bara hoppa på dig och krama sönder dig. Och när du kysser mig, då är det helt galet va det pirrar inom mig. Ibland blir jag så jävla rädd att visa vad jag känner, för jag tror jämt att jag överdriver. Men du vet att jag älskar dig mest av allt på denna jord och jag har aldrig, aldrig någonsin älskar något såhär mycket och det tackar jag verkligen dig för. Du får mig att inse att det finns äkta kärlek, något som jag hade gett upp för länge sen, men du har tänt min låga igen, och jag ska aldrig någonsin lämna dig. Jag älskar dig Sonny Karlsson <3<3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards