Alla inlägg under augusti 2010

Av Carolina - 27 augusti 2010 14:37

Äntligen !!!!. Skoldagen idag va astråkig och fett ovärd. Först hade vi samhällskunskap i 2 timmar sen hade vi naturkunskap i en timme sen så slutade vi >


Eftersom jag slutade 11.20 idag så drog jag te konsum och köpte lite lunch sen så köpte jag naturgodis te mig och jessica som vi ska ha ikväll. Efter det åkte jag hem och åt sen så städade jag hela köket !, (som vanligt). Men nu äre iaf fredag så imorgon ska jag sova LÄNGEEEE !. Ska bli så otroligt skönt !. Men nu sitter jag i vardagsrummet med ljus och musik på typ högsta volym, det är så otroligt skönt att vara ensam hemma och göra vad man vill, jag längtar verkligen tills jag flyttar hemifrån och kan hålla ordning på mina egna saker ska bli så skönt. 


Började med mitt CV igår ska nog skriva mitt personliga brev någon dag i helgen för jag tänkte gå runt på stan och fråga om de söker extra jobbare så att man kanske kan fixa sig ett jobb, det skulle va super skönt att ha lite extra pengar som man kan spara. Fast har inte något speciellt att spara till bara liksom framtiden liksom för man vet ju aldrig som händer plus att vi kanske ska åka utomlands nästa år och festa men det återstår och se, om jag får ett jobb så går ju det i första han men om vi ska någon stans så tar vi nog en sista minuten. 


Imorgon tror jag att jag ska träffa Sonny älskling, eller jag hoppas men vi får se. Idag ska han ju ut på krogen så man vet ju inte hur han kommer må imorgon >


Ajusste vi har fått våran första läxa haha vi hade typ ingen i ettan så vi får väl se hur tvåan blir. Vi ska även ha debatt inom klassen och jag är centerpartist. Asså de är helt sjukt så fort man går nånstans så står det om valet och jag får inte ens rösta :/. Aja vi hörs


We can't tell the future no and we don't know what tomorrow brings but I'm still hoping that you are the one for me


   

Av Carolina - 24 augusti 2010 23:31

Jag vet inte hur man lägger in profilbild här >


  


   

Av Carolina - 24 augusti 2010 23:26

Hejhopp! 

Jag lovade ju att skriva varje dag så här kommer ett litet kort inlägg !. Idag gick jag i skolan från klockan 08.00-15.30 fett segt vare. Men men sen så åkte jag hem och somnade typ framför tv:en och sen gick jag in i köket och där såg det ut som världens bombnedslag så jag städade där i 1 och en haltimme !!!! DUKTIG FLICKA!. Sen så kom mamma o pappa hem till den fina överraskningen :D:D. Resten av dagen har jag inte gjort mycket alls, kanske ska få träffa min sonny imorgon, hoppas det börjar faktiskt sakna honom nu, men det återstår att se. Nu ska jag sova så vi hörs imorgon ;)


   

Av Carolina - 23 augusti 2010 18:56

Första dagen i skolan va astråkig ! Fett ovärt att ens gå dit men men... Den här sommaren har ju inte varit den bästa. Sanna ville att jag skulle komma te gårn.. kanske ska dra dit en stund innan jag går och möter frida?.. hmmm... de blir nog så. Skriver sen pussss på er alla (K)


   

Av Carolina - 23 augusti 2010 13:00

Ska bege mig te bussen om typ tio minuter, sen så äre skola sen hem och städa som gäller!. Dagens klädsel: Leggings, gråspräckliga, svart linne och en stor svart t-shirt över !. Aja nu äre dags att stänga av datorn, vi hörs sen!


   

Av Carolina - 23 augusti 2010 11:36

Idag äre skola som gäller, som börjar klockan två. Blev väckt av alla möjliga människor som messade typ hela morgonen. Sen började min syster att städa sitt rum vilket verkligen hördes eftersom hon har rummet breve mig. Så jag bestämde mig för att gå upp och min buss går om typ två timmar >


   

Av Carolina - 23 augusti 2010 00:55

Nej nu äre nog dags att sova!, jag ville bara göra ett till inlägg innan jag går och lägger mig. Men nu måste jag seriöst försöka att blogga VARJE dag och inga undantag. För det är kul att blogga, man blir glad utav det, och jag hoppas att någon annan kan ha glädje utav min blogg. Älsklingen ringer väl snart för att säga godnatt så jag ska ta att sätta på min pjamas (stavning?) och krypa ner i min stora säng... helt ensam. Kommer inte få sova med min älskling förens på tidigast fredag... känns ju sådär, saknar han redan fast jag åkte hem idag. Men men sängen väntar på mig så vi hörs imorgon. PROMISE !


   

Av Carolina - 23 augusti 2010 00:27

Hejsan alla bloggare, och alla andra !. 

Skaffade denna blogg idag på bloggplatsen, för att den verkar mycket roligare att blogga på än mina tidigare bloggar. Så nu gör vi ett nytt tappert försök i att börja blogga igen.


På sista sommarlovsdagen så vaknade jag upp med min underbara pojkvän sonny. Sedan käka vi o gick ut o gick lite sen så åkte jag hem. Och sen dess har jag typ inte gjort någonting, typ kolla på tv, duscha och kollat på film med syrran och mamsen. Det har varit en lugn och skön dag idag, perfekt avslut på ett händelserikt sommarlov. Mer om det senare.


Imorgon så börjar skolan igen, inget som man ser fram emot precis, men det ska väl bli skönt att få lite rutiner igen. Så imorgon kväll så kanske jag ska träffa Frida, men det återstår och se. Jag hoppas att ni tycker om min design på bloggen, ni får gärna skriva kommentarer om vad ni tycker om eller inte tycker om !. Var ärliga !. Men nu så kanske det är dags att sova snart?, hmm... vet inte riktigt. Kanske skriver innan jag går och lägger mig, men tills dess .... Så får ni kolla på en liten bild på min finaste sonny från förra sommaren. Älskar dig mest av allt min underbara Älskling


  


   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Blogkeen

http://www.blogkeen.com/own_takecontrol.aspx?id=102433

Ovido - Quiz & Flashcards